ειναι πολυ ενδαφερον το προτζεκτ παρα τα εγγενη προβληματ α που συζητησαμε, το θεμα του προσανατολισμου αλλα κι το θεμα με τα ανοιγματα τα οποια θυμιζουν κατι αλλο απο υτο που ειναι το προτζεκτ. ψαξτε για παραδειγματα και εμπλουτιστε τους δημοσιους χωρους. γενικα επιζητηστε τη δημιουργια ταυτοτητας οχι πια συνολικα στην περιοχη που εξεταζετε (ειναι ηδη πολυ χαρακτηριστικος ο χειρισμος) αλλα στα μερη του πια
attention to all τυπωνουμε την καθε υποπεριοχή σε κλίμακα 1/2000 για τη δευτέρα έτσι ώστε να δοκιμάσουμε να ενώσουμε τις υποπεριοχές και να συζητήσουμε λίγο τί ειναι αυτό που προκύπτει ως σύνολο καλή δουλειά (πλζ ενημερωστε και όσους αλλους γνωριζετε...)
ειναι πολυ ενδαφερον το προτζεκτ παρα τα εγγενη προβληματ α που συζητησαμε, το θεμα του προσανατολισμου αλλα κι το θεμα με τα ανοιγματα τα οποια θυμιζουν κατι αλλο απο υτο που ειναι το προτζεκτ. ψαξτε για παραδειγματα και εμπλουτιστε τους δημοσιους χωρους. γενικα επιζητηστε τη δημιουργια ταυτοτητας οχι πια συνολικα στην περιοχη που εξεταζετε (ειναι ηδη πολυ χαρακτηριστικος ο χειρισμος) αλλα στα μερη του πια
ΑπάντησηΔιαγραφήattention to all
ΑπάντησηΔιαγραφήτυπωνουμε την καθε υποπεριοχή σε κλίμακα 1/2000 για τη δευτέρα έτσι ώστε να δοκιμάσουμε να ενώσουμε τις υποπεριοχές και να συζητήσουμε λίγο τί ειναι αυτό που προκύπτει ως σύνολο
καλή δουλειά
(πλζ ενημερωστε και όσους αλλους γνωριζετε...)
http://qa.auth.gr/el/manual
ΑπάντησηΔιαγραφήαξιολογηση μαθηματος, κανετε ενα κοπο (απο το feedback βελτιωνονται τα πραγματα)